Global Administration - Servicii administrare imobile

Servicii tehnice

...
Administrare tehnica

Echipa Global Administration este partenerul dumneavoastra de încredere în solutii tehnice.

Suntem o societate ce pune accent pe lucrul bine facut, de aceea alegem sa încheiem parteneriate cu profesionisti din diverse domenii, ce pot asigura prin expertiza lor solutii tehnice pentru orice problema.

Membrii echipei Global Administration asigura gestionarea si întretinerea infrastructurii fizice si a sistemelor tehnice ale imobilelor sau complexurilor rezidentiale.

În asigurarea serviciilor tehnice necesare, suntem mereu în colaborare cu parteneri ce asigura promptitudine, seriozitate si calitate a serviciilor prestate.

Între obligatia administratorului de a asigura administrare tehnica si serviciile tehnice pe care Global Administration le ofera este o relatie de completare a unei activitati complexe.

Administratorul oricarei asociatii de proprietari are, pe linie tehnica, urmatoarele îndatoriri:

  • Administreaza imobilul, propune si supravegheaza lucrari ce au ca scop conservarea si întretinerea acestuia;
  • Supravegheaza lucrarile ce privesc administrarea, cât si personalul angajat al asociatiei de proprietari;
  • Initiaza executarea tuturor lucrarilor necesare protejarii imobilului, în caz de urgenta;
  • Efectueaza formalitatile necesare în contractarea prestatorilor de servicii pentru exploatarea si întretinerea blocului/complexului, urmareste derularea si realizarea activitatilor contractate;
  • Asigura verificari vizuale, prin controale periodice, a respectarii normelor generale de aparare împotriva incendiilor, informând în scris neregulile identificate.

Câti dintre dumneavoastra v-ati vazut administratorul sa verifice si totodata sa informeze asociatia de proprietari despre nerespectarea normelor de aparare împotriva incendiilor?

Va oferim ca raspuns câteva dintre obligatiile si raspunderile ce revin asociatiilor de proprietari pe linia apararii împotriva incendiilor:

 

  • Desfasurarea de activitati de informare a locatarilor/proprietarilor privind masurile de aparare împotriva incendiilor;
  • Asigurarea, pe baza normelor legale, necesarul de mijloace tehnice (extinctoare/hidranti) pentru stingerea incendiilor;
  • Interzice depozitarea pe calea de evacuare a diverselor obiecte (biciclete, dulapuri, flori de mari dimensiuni, grilaje, etc) ce pot împiedica atât interventia cât si evacuarea locatarilor/proprietarilor
  • Interzice amenajarea de boxe pe spatiile comune, în spatiile tehnice, samd.

Global Administration ofera în sprijinul asociatiilor de proprietari, cu care colaboreaza, servicii suplimentare care sa garanteze ca proprietatea dumneavoastra este întotdeauna în cele mai bune conditii, oferind siguranta si confort maxim locatarilor.

...
Servicii suplimentare

Printre serviciile suplimentare pe care Global Administration le ofera, în colaborare cu partenerii sai, se regasesc urmatoarele:

  • Inspectii vizuale rapide, cu recurenta lunara/trimestriala, a spatiilor comune, cautând permanent sa preîntâmpinam defectiunile tehnice ce pot cauza scaderea comfortului si calitatii vietii locatarilor;
  • Servicii de prevenire si combatere a incendiilor, asigurând implementarea si întretinerea echipamentelor si sistemelor de prevenire si stingere a incendiilor;
  • Întretinerea instalatiilor sanitare;
  • Interventii pentru remedierea defectiunilor tehnice în regim de urgenta.

Aveti posibilitatea de a beneficia de servicii integrate, alegând Global Administration ca solutie pentru administrarea blocului (condominiului) dumneavoastra.

Prin aceasta alegere o sa beneficiati de:

  • Expertiza numerosilor nostri parteneri, profesionisti cu experienta, pregatiti sa raspunda provocarilor tehnice;
  • Flexibilitate, având parte de servicii pe specificul si nevoile fiecarei asociatii de proprietari;
  • Comunicare transparenta, având permanent linii deschise de comunicatie cu fiecare dintre dumneavoastra;