Dankara administrare imobile Bucuresti - Ilfov

Administrare completa imobil

...
Administrare completa

Administrare completă ( Contabilitate + Casierie + Tehnic )

  • întocmirea listelor de plată în conformitate cu prevederile legale
  • întocmirea Registrelor Jurnal, Casă ?i Bancă
  • realizarea ?i actualizarea Registrelor de Eviden?ă Fond Rulment ?i Fond Reparti?ii înconformitate cu prevederile legale
  • întocmirea ?i depunerea declara?iilor fiscale pentru remunera?i asocia?iei la AdministraţiaFinanciară de care apartine Asocia?ia.
  • încasarea cotelor de întretinere aferente fiecarei unită?i locative
  • preluarea sesizărilor venite din partea proprietarilor
  • activită?i de verificare a stării subsolului, cailor de acces în imobil, palierelor ?i a ghenelor
  • întocmirea ?tatelor de plată pentru remunera?ii Asocia?iei
  • întocmirea foilor de vărsământ / ordine de plată
  • întocmirea referatelor de necesitate ?i prezentarea ofertelor, privind interven?iile la par?ilecomune solicitând acordul Comitetului ?i/sau Pre?edintelui pentru interven?ii
  • supunerea în aten?ie Comitetului Executiv al Asocia?iei de Proprietari a ofertelor pentruefectuarea lucrărilor de între?inere ?i repara?ii în conformitate cu procedura prevazută destatutul Asocia?iei
  • afi?area listelor lunare de plă?i – în urma aprobării date de catre cenzorul Asocia?iei ?iPre?edinte a listelor de încasare a cotelor de între?inere
  • verificarea periodică a contoarelor de apă din apartamente
  • ridicarea de la sediul Beneficiarului facturilor furnizorilor de utilită?i sau prestatorilor de servicii
  • plata facturilor către furnizorii de utilită?i ?i prestatorii de servicii
  • efectuarea pla?ii personalului angajat al Asocia?iei la datele stabilite de comun acord, dacăsitua?ia financiară a Asocia?iei permite aceasta
  • verificarea func?ionării corespunzatoare a instala?iilor electrice de pe par?ile comune
  • aprovizionarea cu materiale pentru cură?eine ?i consumabile
  • în timpul programului, prevăzut în contract, verificarea personalului ce prestează servicii înfolosul Asocia?iei
  • colectarea ?i constatarea reclama?iilor venite din partea proprietarilor ce vizează par?ilecomune
  • executarea lucrărilor / interven?iilor numai după se ce prime?te acordul în scris din parteaorganelor de conducere ale Asocia?iei, dacă nu există o alta conven?ie în acest sens
  • participarea la recep?ia lucrărilor în urma solicitării Comitetului Executiv al Asocia?iei cenominalizează comisia de recep?ie la terminarea lucrărilor
  • distribuirea la fiecare cutie po?tală, lunar, fi?a analitică a apartamentului (în func?ie de situa?iafinanciara asocia?iei), precum si a tipizatelor specifice activitatii administrative (fi?e citiriindec?i apometre,fi?e caldură, etc.)
  • acces online pentru proprietari

Tariful perceput de către societatea noastră pentru activitatea de administrare financiara a imobilului este NEGOCIABIL, urmând ca aceasta sumă să fie repartizată fiecarui apartament pe cota parte indiviză.

Casa ta este foarte importantă pentru a o lăsa pe mâna oricui! Ne caracterizează siguran?a ta, reducerea cheltuielilor ?i promptitudinea noastră.

Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate. Afla mai multe detalii

Sunt de acord