Alcoor Administrare - Administrari imobile Bucuresti
Administrare financiara
Administrarea financiara este cea mai importanta activitate a asociatiei de proprietari. Aceasta trebuie sa fie corecta, transparenta, conforma cu legislatia în vigoare si exact aceste atribute vi le putem oferi.
Pentru a veni in ajutorul dumneavoastra, echipa ALCOOR va ajuta cu:
- Prelucrare si operare documente asociatie: facturi, indecsi, extrase, chitante;
- Întocmire registre: registru fond de rulment, fond de reparatii, fond de penalizari;
- Întocmire si depunere: declaratii fiscale, contracte angajati;
- Întocmire somatii catre restantieri si transmiterea acestora la cererea presedintelui;
- Suport si întocmire documentatie pentru adunarea generala obligatorie;
- Tiparire dosar lunar, note de calcul, fluturasi contoare; dupa aprobarea presedintelui si a cenzorului;
- Suport în întocmirea deciziilor de comitet.
            Galerie foto
        
        
        Categorii
    
        
                                            Administrare financiara (1) 
                                            Administrare tehnica (1) 
                                            Alcoor Administrare (1) 
                                            Casierie (1) 
                                            Infiintare asociatii proprietari (1) 
                                            Managerial (1) 
                                            Mentenanta echipamente (1) 
                                            Mentenanta instalatii (1) 
            
        
        Date de contact
    
            
                0770719055
            
    
        
             
            Drumul Valea Furcii, nr. 53, sector 6
        
    
        Distribuie
    
    

