Exclusive Conta Premium - Servicii de contabilitate digitalizata si infiintare firme in toata Romania + Aplicatie contabilitate
Dupa 10 ani de activitate in domeniul financiar-contabil, am concluzionat ca principalul motiv pentru care clientii ajung sa fie nemultumiti de contabilul lor este lipsa corelatiei dintre dorintele si nevoile lor si posibilitatile contabilului.
Fie ca are prea multe acte, si din lipsa de automatizare, contabilul le inregistreaza document cu document si pretul explodeaza, fie ca el isi doreste o finantare si afla abia la sfarsitul anului ca are pierdere, toate astea contribuie la lipsa de satisfactie a clientului si il indeparteaza de management, creandu-i probleme acolo unde nu ar trebui sa fie.
Viziunea noastra este una simpla si se bazeaza pe crearea unui sistem eficient in care atat clientul antreprenor cat si contabilul pot functiona intr-o puternica relatie de cooperare. Pentru ca serviciile contabile sa se desfasoare la un nivel inalt de profesionalism, fiecare parte trebuie sa aiba conditiile optime de lucru. Astfel am creat o platforma in care actele clientului ajung instant la noi, nelamuririle se rezolva printr-un click distanta, si orice solicitare ajunge direct catre contabilul alocat si poate fi urmarita atat de client cat si de contabil.
Aplicatia Exclusive Conta transforma limbajul static și standartizat al contabililor în unul care să capete sens și care să fie de real ajutor clienților noștri. Cifrele pot spune multe dar este important cum le așezi, cum le prezinți și cum le înțelege clientul. Echipa noastră este axată pe o comunicare fluidă, transparentă și proactiva. De aceea am creat o platformă care este menită să fie o interfață intre client și contabil, prin care actele ajung mai rapid că niciodată la noi, sunt lucrate în timp real și orice nelămuriri se rezolvă în cel mai scurt timp prin folosirea celei mai prietenoase platforme de gestionare a documentelor financiar contabile.
Un antreprenor informat la timp, poate să ia decizii în conformitate cu evoluția businessului, poate să aducă îmbunătățiri, poate să profite de poziția financiară pentru a accesa finanțări destinate expansiunii, poate tăia costuri ineficiente, și acest lucru se realizează doar cu o foarte buna comunicare cu contabilul firmei. Această comunicare este posibilă prin platforma noastră de transmitare a documentelor instant de la intrarea în posesia lor.
Pozezi documentul cu telefonul, alegi tipul de document si il trimiți catre noi.
Actele se trimit prin pozarea lor direct din telefon prin aplicatie, se trimit instant catre contabil, acestea se introduc pe masura ce sunt primite in programul propriu de contabilitate care este cel mai bun si vechi ERP cu renume in piata programelor de contabilitate, clientul vede stadiul lucrarilor contabile, primeste intrebarile legate de acte in aplicatie, raspunde la ele pe masura ce intra in posesia informatiilor, cere rapoarte, descarca balante, registre jurnal, declaratii, vede cifra de afaceri luna de luna si stie mereu ce datorii are de platit, precum si ce restante are de incasat.
Dorim să aducem contabilitatea la un alt nivel de profesionalism, avand costuri cât mai reduse pentru clienții noștri. Astfel, pornind de la un simplu search pe google de caut contabil si din moment ce clientul ne contacteaza, relatia cu contabilul este adaptată la tehnologia IT de ultima ora și care se bazează pe o transparență totală a raportărilor financiare și a indicatorilor de performanta.
Dacă nu ai încă firma ta, te ajutăm cu infiintarea sau modificarea firmei, prin servicii juridice care acoperă toată gama de activități legate de înființarea, modificarea, și evoluția aspectelor juridice ale unei companii.
Dacă ai nevoie de servicii de contabilitate in Bucuresti sau in tara, HR și consultantă financiara contabilă în domeniile comerț, producție și prestare de servicii, alături de noi vei avea un partener de încredere.
1.724 vizualizari 01.11.2021