Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Calea Dorobantilor No. 32, District 1, Bucharest, Romania 10553
1.700 €
Calea Dorobantilor No. 32, District 1, Bucharest, Romania 10553
1.700 €
Caracteristici
Suprafata utila 1.178 mp
Birouri
Detalii Suplimentare: Aer conditionat Alarma Internet
Detalii Suplimentare: Aer conditionat Alarma Internet
Descriere
Creati o baza profesionista pentru afacerea dvs. folosind birourile noastre in comun flexibile din Bucuresti. Situate in zona Piata Romana a capitalei – o zona extrem de bine conectata – birourile noastre care inspira sunt gazduite intr-una dintre cele mai vechi si mai cunoscute locatii din Bucuresti. Puteti face naveta cu usurinta, avand la dispozitie, in apropiere, numeroase mijloace de transport public – statia de autobuz si statia de metrou Piata Romana fiind la sapte minute de mers pe jos de birou, iar statia de tramvai din Pasajul Victoriei este la doar 13 minute de mers pe jos. De asemenea, in apropiere se afla si statia de metrou usor Calea Dorobantilor, la doar patru minute de mers pe strada. Impresionati-va colegii, clientii si oaspetii lucrand dintr-o cladire cu un design modern uimitor si dotari de ultima generatie. Ferestrele mari, din podea pana in tavan, ofera lumina naturala care inunda birourile, iar zonele de lucru deschise sporesc senzatia de spatiu aerisit si confortabil. Colaborati in salile noastre moderne de intalniri, unde veti gasi toata tehnologia si tot echipamentul de care aveti nevoie pentru a prezenta si a da viata ideilor. Stabiliti relatii de lucru si creati conexiuni cu colegii profesionisti in spatiile noastre de lucru si in lounge-urile comune confortabile sau concentrati-va asupra activitatii in propria zona de birouri. Relaxati-va dupa o zi grea de munca intr-unul dintre restaurantele locale sau explorati cultura orasului la un muzeu sau la o galerie.
In cadrul Regus Regus Primavera va putem oferi:
Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti.
Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati.
Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering.
Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice.
Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie.
*Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru.
Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse.
Intrebati acum
In cadrul Regus Regus Primavera va putem oferi:
Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti.
Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati.
Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering.
Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice.
Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie.
*Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru.
Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse.
Intrebati acum
41 vizualizari
Bucuresti, Sector 1, 26 Mai. '25 (17:34)
Anunt inactiv