C.A Rosetti 17, 2nd district, Bucharest, Romania 011469
1.740 €
C.A Rosetti 17, 2nd district, Bucharest, Romania 011469
1.740 €
Caracteristici
Suprafata utila 2.615 mp
Birouri
Detalii Suplimetare: Aer conditionat Alarma Internet
Detalii Suplimetare: Aer conditionat Alarma Internet
Descriere
Oferiti o baza afacerii dvs. in Bucuresti, capitala si centrul comercial principal al Romaniei. Aveti la dispozitie cele sapte etaje de spatii de lucru ale unei cladiri de birouri inalte si moderne, cu finisaje in stil contemporan, pentru a oferi afacerii dvs. o baza impresionanta. Faceti naveta cu usurinta catre aceasta locatie foarte cautata – statia de autobuz Bd. Nicolae Balcescu este la 6 minute de mers pe jos, iar statia de metrou Universitate este la 9 minute de mers pe jos. Intampinati-va clientii de la Aeroportul International Aurel Vlaicu, situat la o distanta de 15 minute de mers cu masina. Indiferent daca aveti nevoie de un spatiu pentru birouri timp de o ora sau doriti sa oferiti o baza permanenta afacerii dvs., va putem indeplini toate cerintele. Lucrati productiv in spatiile de lucru luminoase si aerisite, concepute pentru a incuraja colaborarea. Impartasiti idei si discutati liber in zonele flexibile, deschise sau in salile de intalniri de ultima generatie. Savurati cafeaua zilnica atunci cand aveti nevoie de un impuls. Profitati la maximum de bucatariile noastre complet aprovizionate, perfecte pentru pranz sau discutii ocazionale cu colegii. Luati o pauza pe terasa dupa un atelier intens si bucurati-va de aerul curat. E timpul pentru o pauza? Gasiti magazine, cafenele, restaurante si hoteluri la cativa pasi pentru a va bucura din plin de timpul liber sau pentru a impresiona clientii.
In cadrul Regus Regus City Centre va putem oferi:
Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti.
Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati.
Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering.
Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice.
Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie.
*Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru.
Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse.
Intrebati acum
In cadrul Regus Regus City Centre va putem oferi:
Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti.
Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati.
Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering.
Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice.
Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie.
*Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru.
Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse.
Intrebati acum
57 vizualizari
Bucuresti, Sector 2, 26 Mai. '25 (17:37)