Convocarea Adunarii Generale a SGCDA VISARTA 2025

Convocarea Adunarii Generale a SGCDA VISARTA 2025

Descriere
Convocarea Adunarii Generale a membrilor Societatii de Gestiune Colectiva a Drepturilor de Autor in Domeniul Artelor Vizuale – VISARTA (SGCDA VISARTA),

La solicitarea unui numar de membri reprezentand 1/3 din numarul total de membri ai Visarta, inscrisi in RAF, potrivit dispozitiilor art.37 alin. 2 din Statut se convoaca Adunarea Generala a membrilor Societatii de Gestiune Colectiva a Drepturilor de Autor in Domeniul Artelor Vizuale – VISARTA, pentru data de 16 iunie 2025, orele 10.00, la sediul VISARTA din Bucuresti, str. Poet Panait Cerna, nr. 1, Bl. M52, Sc. 3, Et. 7, Ap. 85, Sect. 3, cu urmatoarea
Ordine de zi:
1. Confirmarea alegerii/mandatelor membrilor organelor de conducere SGCDA Visarta, respectiv Presedinte Irina Florescu, membri Consiliu Director: Tanasa Ana-Claudia, Ionita Gheorghe Elena, membri Comisie de cenzori: Mihail Filip Anton, Bontea Elena Brindusa, Hendea Marioara; Confirmarea alegerii/mandatelor membrilor Comisiei pentru supravegherea repartizarii sumelor colectate: Macovei Cristian, Ghita (fosta Muscalu) Iuliana, Chinschi Teodora Cristina; a membrilor Comisiei privind accesul la informatii: Ionescu Florica, Vasile Ana, Liciu Nicoleta, Rotariu Gruia Doru, Padineanu Dorina, conform hotararii Adunarii Generale nr. 9/30.03.2022
2. Confirmarea alegerii/mandatului administratorului Anca Elena Iosif, conform hotararii Adunarii Generale nr. 1/12 iulie 2023
3. Confirmarea alegerii/mandatelor membrilor Comisiei de supraveghere a activitatii Consiliului director, respectiv: Mogos Carmen, Bedereaga Mihaela Mirabela, Stoenica Eduard Aurel, conform Hot.nr 2 a A.G din 12 iulie 2023
4. Aprobare/validare lista primiri/retrageri membri pentru perioada 11 aprilie 2024 - 30 aprilie 2025
5. Aprobarea Statutului Visarta, in forma modificata potrivit Legii 8/1996 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv modificarile intervenite in Anexa–Lista de membri, urmare a primirilor/retragerilor membrilor in perioada 11 aprilie 2024-30 aprilie 2025
6. Prezentarea si aprobarea Darii de seama (tip ORDA) privind activitatea desfasurata de societate in anii 2023 si 2024;
7. Prezentarea si aprobarea Raportului Consiliului Director pentru activitatea desfasurata in anii 2023 si 2024;
8. Prezentarea declaratiilor individuale ale membrilor Consiliului Director si ale membrilor Comisiei de supraveghere aferente anilor 2023 si 2024;
9. Aprobarea bilantului contabil pentru anii 2023 si 2024;
10. Prezentarea si aprobarea raportului Comisiei de cenzori pentru anii 2023 si 2024;
11. Prezentarea si aprobarea rapoartelor de activitate ale urmatoarelor comisii: Comisia permanenta speciala privind accesul la informatii, Comisia de supraveghere a activitatii Consiliului director, Comisia pentru supravegherea repartizarii sumelor colectate pentru anii 2023 si 2024;
12. Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anii 2024 si 2025;
13. Aprobarea cotizatiei si a taxei de inscriere pentru anii 2024 si 2025;
14. Aprobarea nivelului comisionului pentru anii 2024 si 2025;
15. Prezentarea si aprobarea Proiectelor de hotarari adoptate in cadrul Adunarii Generale;
16. Propuneri/Diverse.
In cazul in care la data 16 iunie 2025 nu se va intruni cvorumul necesar desfasurarii sedintei, Adunarea Generala se reconvoaca, potrivit art. 37 pct. 3 din Statut, la data de 18 iunie 2025, ora 11, la Centrul Metropolitan de Educatie si Cultura “Ioan I. Dalles”, sala I.C. Bratianu, din Str. Biserica Amzei nr. 5-7, sector 1, Bucuresti, cu aceeasi ordine de zi.
47 vizualizari Bucuresti, 14 Mai. '25 (14:32)