Secretara.
1.000 €
• Mentii evidenta corespondentei (emailuri, plicuri postale), actualizezi agenda telefonica a firmei.
• Preiei si directionezi apelurile telefonice, oferi informatii clientilor interesati de produsele firmei.
• Primesti vizitatori (clienti, parteneri de afaceri), asiguri protocolul corespunzator.
• Intocmesti facturi proforme, incasezi si eliberezi chitante, cand este cazul.
• Eliberezi, completezi si arhivezi documente precum: note de livrare, note de transport, contracte de vanzare-cumparare, procese verbale de receptie, certificate de garantie, declaratii de conformitate/performanta.
• Pregatesti, transmiti si arhivezi documentatia pentru importuri (facturi, CMR, cod UIT, packing list).
• Intocmesti dosarul lunar necesar departamentului de contabilitate, atat in format electronic cat si fizic, si il transmiti catre contabilitate.
• Obtii oferte si transmiti comenzi pentru materiale consumabile si alte necesitati ale firmei.
• Tii evidenta ambalajelor si transmiti lunar raportarile catre organizatiile din domeniu.
• Intocmesti AWB pentru transporturi si urmaresti statusul livrarilor (Fan Courier, Gebrüder Weiss, DPD etc.).
• Mentii legatura cu agentiile de turism si voiaj pentru organizarea transportului si cazarii la deplasarile in interes de serviciu.
• Programezi interviuri si audiente.
• Copiezi, redactezi, tehnoredactezi si arhivezi (fizic si electronic) diferite materiale.
CANDIDATUL IDEAL
Abilitati:
• Organizare si atentie la detalii
• Comunicare clara, atat verbal cat si scris
• Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Outlook)
• Capacitatea de a prioritiza si a gestiona sarcini multiple
Experienta:
• Experienta anterioara intr-un rol administrativ/secretariat reprezinta un avantaj
Atitudine:
• Seriozitate si responsabilitate
• Dorinta de a invata si de a se adapta
• Spirit de echipa si proactivitate
CE ITI OFERIM
• Salariu motivant, corelat cu experienta
• Mediu de lucru stabil si profesionist
• Perioada de tranzitie pentru preluarea treptata a responsabilitatilor de la actuala secretara
• O echipa serioasa, dar prietenoasa
• Contract de munca pe perioada nedeterminata
CUM TE VEI INTEGRA
• Vei lucra direct cu echipa de management si cu departamentele de vanzari si achizitii
• In primele luni vei fi sprijinit(a) pentru a intelege fluxurile si procedurile interne
• Vei deveni persoana-cheie pentru organizarea si buna functionare a biroului
Beneficii acordate
Financiar
Bonus de performanta
Prime de sarbatori
Tichete de masa
Decontare transport
Conditii de lucru
Birouri/scaune ergonomice
Cafea/ceai/snacks la birou
Telefon mobil
Laptop
• Preiei si directionezi apelurile telefonice, oferi informatii clientilor interesati de produsele firmei.
• Primesti vizitatori (clienti, parteneri de afaceri), asiguri protocolul corespunzator.
• Intocmesti facturi proforme, incasezi si eliberezi chitante, cand este cazul.
• Eliberezi, completezi si arhivezi documente precum: note de livrare, note de transport, contracte de vanzare-cumparare, procese verbale de receptie, certificate de garantie, declaratii de conformitate/performanta.
• Pregatesti, transmiti si arhivezi documentatia pentru importuri (facturi, CMR, cod UIT, packing list).
• Intocmesti dosarul lunar necesar departamentului de contabilitate, atat in format electronic cat si fizic, si il transmiti catre contabilitate.
• Obtii oferte si transmiti comenzi pentru materiale consumabile si alte necesitati ale firmei.
• Tii evidenta ambalajelor si transmiti lunar raportarile catre organizatiile din domeniu.
• Intocmesti AWB pentru transporturi si urmaresti statusul livrarilor (Fan Courier, Gebrüder Weiss, DPD etc.).
• Mentii legatura cu agentiile de turism si voiaj pentru organizarea transportului si cazarii la deplasarile in interes de serviciu.
• Programezi interviuri si audiente.
• Copiezi, redactezi, tehnoredactezi si arhivezi (fizic si electronic) diferite materiale.
CANDIDATUL IDEAL
Abilitati:
• Organizare si atentie la detalii
• Comunicare clara, atat verbal cat si scris
• Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Outlook)
• Capacitatea de a prioritiza si a gestiona sarcini multiple
Experienta:
• Experienta anterioara intr-un rol administrativ/secretariat reprezinta un avantaj
Atitudine:
• Seriozitate si responsabilitate
• Dorinta de a invata si de a se adapta
• Spirit de echipa si proactivitate
CE ITI OFERIM
• Salariu motivant, corelat cu experienta
• Mediu de lucru stabil si profesionist
• Perioada de tranzitie pentru preluarea treptata a responsabilitatilor de la actuala secretara
• O echipa serioasa, dar prietenoasa
• Contract de munca pe perioada nedeterminata
CUM TE VEI INTEGRA
• Vei lucra direct cu echipa de management si cu departamentele de vanzari si achizitii
• In primele luni vei fi sprijinit(a) pentru a intelege fluxurile si procedurile interne
• Vei deveni persoana-cheie pentru organizarea si buna functionare a biroului
Beneficii acordate
Financiar
Bonus de performanta
Prime de sarbatori
Tichete de masa
Decontare transport
Conditii de lucru
Birouri/scaune ergonomice
Cafea/ceai/snacks la birou
Telefon mobil
Laptop
Caracteristici
Domeniu activitate: Constructii
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: nu
Beneficii: asigurare / decont transport, bonus de performanta, tichete de masa
544 vizualizari
Ilfov, Stefanestii de Jos, 24 Octombrie '25
Actualizat 17 Octombrie '25
Actualizat 17 Octombrie '25
