
Front desk officer - Constanta
2.500 - 2.700 RON
Descriere generala:
Suntem o firma specializata in productia de dispozitive medicale la comanda Cautam o persoana organizata, empatica si comunicativa pentru rolul de Front Desk Officer, care va fi primul punct de contact pentru clientii nostri.
Cerinte generale:
Studii medii sau superioare finalizate (studiile in domenii precum asistenta medicala, kinetoterapie, administratie publica sau relatii cu clientii constituie un avantaj);
Cunostinte bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, e-mail, imprimante/scanner);
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
Prezenta placuta, atitudine pozitiva si empatie fata de clienti/pacienti;
Capacitate de organizare, atentie la detalii si gestionare a mai multor sarcini simultan;
Cunostinte de baza privind dispozitivele medicale – se ofera training, dar este un avantaj daca exista interes in domeniul medical;
Cunostinte de limba engleza – nivel mediu (avantaj).
Responsabilitati principale:
Intampinarea clientilor/pacientilor si oferirea de informatii despre produsele si serviciile disponibile;
Preluarea solicitarilor de la clienti (fata in fata, telefonic sau prin e-mail);
Programarea consultatiilor / masuratorilor / intalnirilor cu tehnicienii;
Intocmirea si gestionarea fiselor clientilor, inclusiv a documentatiei pentru CAS (Casa de Asigurari de Sanatate);
Contabilitate primara (facturare/incasare/gestiune)
Colaborarea cu departamentele interne (tehnicieni, contabilitate, vanzari) pentru buna desfasurare a procesului de productie si livrare;
Gestionarea corespondentei si a altor sarcini administrative;
Mentinerea unui mediu de lucru ordonat si profesionist la receptie.
Suntem o firma specializata in productia de dispozitive medicale la comanda Cautam o persoana organizata, empatica si comunicativa pentru rolul de Front Desk Officer, care va fi primul punct de contact pentru clientii nostri.
Cerinte generale:
Studii medii sau superioare finalizate (studiile in domenii precum asistenta medicala, kinetoterapie, administratie publica sau relatii cu clientii constituie un avantaj);
Cunostinte bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, e-mail, imprimante/scanner);
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
Prezenta placuta, atitudine pozitiva si empatie fata de clienti/pacienti;
Capacitate de organizare, atentie la detalii si gestionare a mai multor sarcini simultan;
Cunostinte de baza privind dispozitivele medicale – se ofera training, dar este un avantaj daca exista interes in domeniul medical;
Cunostinte de limba engleza – nivel mediu (avantaj).
Responsabilitati principale:
Intampinarea clientilor/pacientilor si oferirea de informatii despre produsele si serviciile disponibile;
Preluarea solicitarilor de la clienti (fata in fata, telefonic sau prin e-mail);
Programarea consultatiilor / masuratorilor / intalnirilor cu tehnicienii;
Intocmirea si gestionarea fiselor clientilor, inclusiv a documentatiei pentru CAS (Casa de Asigurari de Sanatate);
Contabilitate primara (facturare/incasare/gestiune)
Colaborarea cu departamentele interne (tehnicieni, contabilitate, vanzari) pentru buna desfasurare a procesului de productie si livrare;
Gestionarea corespondentei si a altor sarcini administrative;
Mentinerea unui mediu de lucru ordonat si profesionist la receptie.
Caracteristici
Domeniu activitate: Medicina, sanatate
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: da
Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masa
149 vizualizari
Constanta, Constanta, ieri; 14:15